عبر عن اعجباك بالسايت

شات مزيكا اف ام بأسفل الصفحة دردش مع اجمد اصحاب

تامر حسنى - وانا لوحدى أجمد اغنيه فى الالبوم الجديد اخترت صح وتحدى كواليتى عالى اوى

| | 2010-05-23
|


تامر حسنى - وانا لوحدى (اول يوم ) أجمد اغنيه فى الالبوم الجديد اخترت صح وتحدى كواليتى عالى اوى
احساس عالى اوى اوى اوى اوى اوى اوى اوى اوى للصبح


كلمات المقطع
اول يوم بيعدى عليا عليا عليا وانا لوحدى انا لوحدى
صحيت عينى لقيتنى بنادى بنادى بنادى بقلبى وروحى بنادى عليك
كدا برضوا تسيبنى وازى تمشى وماتكلمناش
عايز اغمض واحلم ان اليوم دا مجاش
مش قادر اصدق ياعينى انى مش هشوفوا تانى
بجد واحشنى اخدوا فى حضنى ويرجعلى تانى
لسه هحاول اغلب يأسى لسه هحاول اكدب نفسى لسه هحاول اصدق انى فارقت عنيه
انا مش قادر لسه اجمع كل ما افكر عينى تدمع
وحشتنى واحشششششششششششششششششششششششتنى
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااااه
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه

Download

FileFront

MediaFire





كلمات دليلية
اغنيه تامر حسنى وانا لوحدى من البوم اخترت صح 2010,حمل اغنيه تامر حسنى وانا لوحدى من البوم اخترت صح 2010.نزل اغنيه تامر حسنى وانا لوحدى من البوم اخترت صح 2010,تحميل اغنيه تامر حسنى وانا لوحدى من البوم اخترت صح 2010,تنزيل اغنيه تامر حسنى وانا لوحدى من البوم اخترت صح 2010,حصريا اغنيه تامر حسنى وانا لوحدى من البوم اخترت صح 2010, الان اغنيه تامر حسنى وانا لوحدى من البوم اخترت صح 2010, تابعاغنيه تامر حسنى وانا لوحدى من البوم اخترت صح 2010

0 التعليقات:

إرسال تعليق

Ma2ika FM

تعليمات لدخول الشات

... انتظر حتى يكتمل تحميل الشات ...
لأوقات معانا
شات مزيكا .. مزيكتك على قدك
    
مهم
- ان نظامنا للدرشة يدخلك اوتوماتيكيا ويختار لك اسم عشوائى لتغيير الاسم  الى اسم مستعار اخر بالدردشة اضغط على اول اسم في القائمة على اليمين - اذا كان الكلام فى الشات غير معدول من الشمال لليمين اضغط هنا وعدل اللغة الى اللغة العربية - اذا كانت احد غرف الدردشة غير نشطة حاول تغيير الغرفة من اسفل القائمة على اليمين - للدخول للدردشة يجب وجود برنامج قارئ فلاش وينصح باستخدام Adope Flash Player
يرجى غلق المتصفح عند تثبيت برنامج الفلاش

اضف ايميلك للأشتراك و سيصلك كل الجديد على الايميل فى وقته

 

هام جدا : بعد اشتراكك توجه الى صفحة رسائل ايميلك وستجد رسالة تفعيل على الايميل قم بالضغط على الرابط

وسيتم تفعيل اشتركك ليصلك جديدنا يوميا من اغانى وافلام وكل شئ

free counters
 
 

 

StatCounter