عبر عن اعجباك بالسايت

شات مزيكا اف ام بأسفل الصفحة دردش مع اجمد اصحاب

سيمبل اغنيتين تامر حسني - صحيت علي صوتها و هكون غير ليك ( من البوم اخترت صح ) Cd Q 320Kpbs

| | 2010-06-22
|

سيمبل اغنيتين تامر حسني - صحيت علي صوتها وهكون غير ليك Cd Q 320Kpbs


كلمات الاغانى
(كلمات أغنية صحيت على صوتها )

انا النهارده صحيت على صوتها الله على دا صوت
دا كان واحشنى موت ماهى دى اللى كنت زمان معاها بنسى كل الناس

قالتلى نرجع بس بشروطها قولتها متفقين ياستى وموافقين ومش هبص لحد غيرك من النهارده خلاص
جرحت انا فيها كنت عايش ومقضيها ياما جيبت عاليها واطيها ايوة كنت زمان غلطان
عرفت قيمتها مش كلام ولا انا بثبتها دى الوحيدة اللى انا حبيتها واللى روحى معاها كمان

.........................
( كلمات أغنية هكون غير ليك )
ياحبيبى انا لو هكون غير ليك طب اعيش لمين انا
دى اللحظة حبيبى وانت بعيد بتفوت يجى 100 سنه
ياحبيبى انا لو هكون غير ليك طب اعيش لمين انا
دى اللحظة حبيبى وانت بعيد بتفوت يجى 100 سنه
دا انا لما بشوف حبيبى عنيك انا يومى بيبتدى
وبحس انى اتولدت جديد وبترجع ضحكتى
من كتر حبيبى حبى انا فيك الحلم انا بحلموا
اول ما ابدأ احلم انا بيك صورتك بتكملوا


.........................
(تحميل سيمبل اغنية صحيت على صوتها & هكون غير ليك )
Download

MediaFire

FileFront

SendSpace




جديد :- حمل الالبوم كامل 14 اغنية ( تامر حسنى اخترت صح ) من هنا


كلمات دليلية
سيمبل البوم تامر حسنى اغنية صحيت على صوتها واغنية هكون غير ليك من البوم اخترت صح 2010, حمل سيمبل البوم تامر حسنى اغنية صحيت على صوتها واغنية هكون غير ليك من البوم اخترت صح 2010, تحميل سيمبل البوم تامر حسنى اغنية صحيت على صوتها واغنية هكون غير ليك من البوم اخترت صح 2010, تنزيل سيمبل البوم تامر حسنى اغنية صحيت على صوتها واغنية هكون غير ليك من البوم اخترت صح 2010, نزل سيمبل البوم تامر حسنى اغنية صحيت على صوتها واغنية هكون غير ليك من البوم اخترت صح 2010, داونلود سيمبل البوم تامر حسنى اغنية صحيت على صوتها واغنية هكون غير ليك من البوم اخترت صح 2010, ميعاد نزول البوم تامر اخترت صح 2010, ميعاد صدور البوم تامر حسنى اخترت صح 2010, أغانى البوم تامر حسنى اخترت صح 2010 كامل,كلمات البوم تامر حسنى اخترت صح 2010 كامل , كولتون البوم تامر حسنى 2010 اخترت صح, كول تون


0 التعليقات:

إرسال تعليق

Ma2ika FM

تعليمات لدخول الشات

... انتظر حتى يكتمل تحميل الشات ...
لأوقات معانا
شات مزيكا .. مزيكتك على قدك
    
مهم
- ان نظامنا للدرشة يدخلك اوتوماتيكيا ويختار لك اسم عشوائى لتغيير الاسم  الى اسم مستعار اخر بالدردشة اضغط على اول اسم في القائمة على اليمين - اذا كان الكلام فى الشات غير معدول من الشمال لليمين اضغط هنا وعدل اللغة الى اللغة العربية - اذا كانت احد غرف الدردشة غير نشطة حاول تغيير الغرفة من اسفل القائمة على اليمين - للدخول للدردشة يجب وجود برنامج قارئ فلاش وينصح باستخدام Adope Flash Player
يرجى غلق المتصفح عند تثبيت برنامج الفلاش

اضف ايميلك للأشتراك و سيصلك كل الجديد على الايميل فى وقته

 

هام جدا : بعد اشتراكك توجه الى صفحة رسائل ايميلك وستجد رسالة تفعيل على الايميل قم بالضغط على الرابط

وسيتم تفعيل اشتركك ليصلك جديدنا يوميا من اغانى وافلام وكل شئ

free counters
 
 

 

StatCounter