عبر عن اعجباك بالسايت

شات مزيكا اف ام بأسفل الصفحة دردش مع اجمد اصحاب

محمد فؤاد - مش باقي علي حاجه - سى دى كواليتى من الالبوم القادم - Cd Quality 192Kpbs

| | 2010-06-27
|

اغنيه محمد فؤاد - مش باقي علي حاجه سى دى كواليتى من الالبوم القادم
Cd Quality 192Kpbs



( كلمات اغنية محمد فؤاد مش باقى على حاجة )

كلمات الأغنية
انا .. مش باقى على حاجة مبقتش محتاجة ولا فارقة اى كلام
انا .. مش هاجى على نفسى علشان انا نفسى مش حاجة اى كلام
غلطانة جايه ليه دلوقتى .. هو انتى صدقتى
دا انا كنت بس بشوف
ازاى هتجيلى مكسورة .. مش قادرة مغرورة
وغالب عليكى الخوف
انا .. مش ممكن اتساهل فى حقى بالساهل ولا تحت اى ظروف
دانا من قلبى اتبرأ ... لو مرة يتجرأ ويحن ليكى فى يوم
غلطانة جايه ليه دلوقتى .. هو انتى صدقتى
دا انا كنت بس بشوف
ازاى هتجيلى مكسورة .. مش قادرة مغرورة
وغالب عليكى الخوف

غلطانة جايه ليه دلوقتى .. هو انتى صدقتى
دا انا كنت بس بشوف
ازاى هتجيلى مكسورة .. مش قادرة مغرورة
وغالب عليكى الخوف
انا مش ممكن اتساهل فى حقى بالساهل ولا تحت اى ظروف
دانا من قلبى اتبرأ ... لو مرة يتجرأ ويحن ليكى فى يوم
غلطانة جايه ليه دلوقتى .. هو انتى صدقتى
دا انا كنت بس بشوف
ازاى هتجيلى مكسورة .. مش قادرة مغرورة
وغالب عليكى الخوف

...........................................
Download

MediaFire

انتظروا الالبوم كامل قريبا جدا
على مزيكا اف ام



كلمات دليلية
اغنية محمد فؤاد مش باقى على حاجة من البومه القادم خبينى 2010,تحميل اغنية محمد فؤاد مش باقى على حاجة من البومه القادم خبينى 2010,تنزيل اغنية محمد فؤاد مش باقى على حاجة من البومه القادم خبينى 2010,حمل اغنية محمد فؤاد مش باقى على حاجة من البومه القادم خبينى 2010, نزل اغنية محمد فؤاد مش باقى على حاجة من البومه القادم بين ايديك 2010, جديد اغنية محمد فؤاد مش باقى على حاجة من البومه القادم خبينى 2010, داونلود اغنية محمد فؤاد مش باقى على حاجة من البومه القادم خبينى 2010, اجدد اغانى محمد فؤاد, احدث اغانى محمد فؤاد 2010, اخر اغانى محمد فؤاد 2010,
http://ma2ika.blogspot.com

0 التعليقات:

إرسال تعليق

Ma2ika FM

تعليمات لدخول الشات

... انتظر حتى يكتمل تحميل الشات ...
لأوقات معانا
شات مزيكا .. مزيكتك على قدك
    
مهم
- ان نظامنا للدرشة يدخلك اوتوماتيكيا ويختار لك اسم عشوائى لتغيير الاسم  الى اسم مستعار اخر بالدردشة اضغط على اول اسم في القائمة على اليمين - اذا كان الكلام فى الشات غير معدول من الشمال لليمين اضغط هنا وعدل اللغة الى اللغة العربية - اذا كانت احد غرف الدردشة غير نشطة حاول تغيير الغرفة من اسفل القائمة على اليمين - للدخول للدردشة يجب وجود برنامج قارئ فلاش وينصح باستخدام Adope Flash Player
يرجى غلق المتصفح عند تثبيت برنامج الفلاش

اضف ايميلك للأشتراك و سيصلك كل الجديد على الايميل فى وقته

 

هام جدا : بعد اشتراكك توجه الى صفحة رسائل ايميلك وستجد رسالة تفعيل على الايميل قم بالضغط على الرابط

وسيتم تفعيل اشتركك ليصلك جديدنا يوميا من اغانى وافلام وكل شئ

free counters
 
 

 

StatCounter